MUU OLULINE INFO

Privaatsus ja andmekaitse

Me ei kuritarvita isiklikke andmeid mitte ühelgi viisil.

Me ei loovuta iial kontaktandmeid või isiklikku informatsiooni kolmandatele isikutele.

Me ei saada e-kirja teateid, mida pole tellitud, va olulised tehingulised e-kirjad.

Võimaldame iga kell, kiiresti ja mugavalt, loobuda igasugusest meiepoolsest e-kirja vahetusest/teadetest.

Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, ka top24.ee e-poel puudub neile juurdepääs.

Püsikliendiks registreerimine

Püsikliendiks registreerimine on väga lihtne.

Registreerida saab ostu sooritamise hetkel täites kõik UUS KLIENT väljad ja jättes linnukest lahtrisse Registreeru püsikliendiks. Registreerida saab ka ilma ostu sooritamata vajutades nupule MINU KONTO ja täitke kõik vajalikud väljad.

 

Registreeritud püsikliendi eelised:

  • Mugav, lihtne ja kiire ostuprotsess – kõik andmed juba eeltäidetud

  • Boonuspunktide kogumine – 2% igast ostetud toote summast, mida saab kasutada tuleviku ostudes.

  • Tellimuste, kirjavahetuse ja tegevuste ajalugu

  • Personaalsed pakkumised

  • Kiirem ja mugavam tagastuste käsitlus

 

Boonuspunktid

Boonuspunkte saavad koguda ainult püsikliendiks registreeritud isikud.

Iga ostetud toote summast on võimalik teenida 2% boonust, mida saab kasutada tulevikuostude sooritamisel.

Iga kuulutatud 10 eurot annavad 1 boonuspunkti. Iga boonuspunkti on võimalik konverteerida Boonus kupongiks väärtusega 0,20€.

Boonuspunktid kantakse ostja kontole peale tellimuse välja saatmist. Tellimuse tühistamisel tühistatakse ka antud tellimuse eest saadud boonuspunktid. Boonuspunktide staatust, summat ja seisu saab mugavalt jälgida oma KONTO alt ning soovi korral saab kõik kogutud punktid konverteerida Boonus kupongiks ja kasutada ostu sooritamisel. Kogutud boonuspunktid tuleb ära kasutada aasta jooksul alates nende saamise hetkest.

Kuidas kasutada:

Sisene oma Kontosse ja vali Minu Boonuspunktid.

Boonuspunktide olemasolul saab neid konverteerida Boonus kupongiks vajutades vastavale nupule. Nüüd lisa soovitud tooted ostukorvi ja tellimuse vormistamisel vali saadaval olevatest kupongidest Boonus kupong.

Tagastus tingimused, vahetus, pretensioonid

Enne kauba kasutamist tuleb tähelepanelikult tutvuda kasutujuhendiga ning kasutada toodet vastavalt tootja soovitustele ja otstarbele. FunBox OÜ ei vastuta puuduste eest, mis tekkisid toote mitteotstarbelise või valesti kasutamise tagajärjel samuti rikete eest.

 

Ostjal on õigus 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest lepingust taganeda ning kaup ümber vahetada või tagastada. Lepingust taganemise korral peab ostja kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul koos originaalse ostudokumendiga.

 

Kaubaga tutvumisel tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub ostja pakendi selliselt ka avama. Kauba kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata. Kaupa võib proovida, kuid proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist: võileivagrilliga ei tohi valmistada võileibu, tolmuimejaga ei tohi võtta tolmu, viilutajaga ei tohi viilutada toite jne…. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ja koos kõikide lisade ja tarvikutega nagu väljastamise hetkel.

 

Kui tagastatud kauba originaalpakend on kahjustatud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse ning tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on FunBox OÜl õigus arvestada Ostjale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse ostjat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.

 

Kaupa saab tagastada lähimasse SmartPOSTi või POST24 pakiautomaati, kasutades kauba kättesaamisel SMS-iga saadud uksekoodi või lähimasse Eesti Posti (Omniva) postiasutusse.

 

FunBox OÜ tagastab ostja poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest FunBox OÜ-ni.

Kui Tellija soovib kasutada oma 14-päeva tagastamise õigust ja ei soovi vahetust, siis tagastamise kulud katab algselt FunBox OÜ, lõppkokkuvõttes Tellija (tagastamise postiteenus arvestatakse tagastamisele kuuluvast summast maha) 

14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on valmistatud Tellija isiklikke vajadusi arvestades (nt. fototassid); kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; perioodiliselt ilmuvate trükiste puhul (nt ajakirjad); audio- ja videosalvestustele ning arvutitarkvarale, juhul kui Tellija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (nt kosmeetika, parfüümid, pesu ja bikiinid).

Vahetuskauba postiteenus on tellijale tasuta. 

Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale ostu sooritamist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui müüja ei tõesta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb ostjal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte ostja enda valest kasutamisest tingitud defektiga.

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole. Tarbijakaebuste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijakaitseameti aadress on Rahukohtu 2, 10130 Tallinn. 

Tagasiside

Küsimuste, ettepanekutega või lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda meie klienditeeninduse poole telefonil 6 550 111, info@top24.ee või kontakt vormi kaudu meie lehel.